Een klacht bij Energieplan? Dan lossen wij het op!

Wij doen ons best om u zo goed mogelijk te helpen en staan altijd voor u klaar. Toch kan het gebeuren dat u zich niet goed geholpen voelt, of dat iets anders is gegaan dan u had verwacht. Wij horen dan graag van u wat er is misgegaan, dan lossen wij het probleem samen op. Uw tevredenheid staat bij ons voorop.

1. U heeft een klacht?
Wij willen graag dat u als klant tevreden bent. Daarom doen wij er alles aan om uw klacht op een goede en snelle manier op te lossen. Wij hebben als doel om binnen 2 werkdagen uw klacht in behandeling te nemen en tot een passende oplossing te komen. Zo nodig zullen wij telefonisch of via e-mail contact met u opnemen om uw klacht te bespreken.

Wij registeren alle klachten die bij ons binnenkomen met als doel om onze organisatie en processen te blijven verbeteren.

2. Waar kunt u uw klacht naartoe sturen?
Om uw klacht op een goede en snelle manier af te handelen, vragen wij u vriendelijk om de volgende informatie aan ons te verstrekken:
Uw naam
(bij een zakelijke vraag) de bedrijfsnaam
Het (leverings)adres
Een zo duidelijk mogelijke omschrijving van uw klacht
Zoveel mogelijk relevante documenten (als bijlagen meesturen)
Uw telefoonnummer en de dagen en tijdstippen waarop u het beste bereikbaar bent (op werkdagen tussen 9.00 en 17.00)
Deze informatie kunt u per e-mail sturen naar: klachten@energieplan.nl, of per post naar EnergiePlan, Lloydsweg 41, 9641 KJ Veendam. U kunt ons ook telefonisch bereiken met uw klacht via 085 00 43 475.

3. Is uw klacht niet naar tevredenheid opgelost?
Als u vindt dat Energieplan uw klacht niet naar tevredenheid heeft opgelost, dan kunt u voor klachten omtrent energie-gerelateerde zaken terecht bij de Geschillencommissie Energie.